2014. január 8., szerda

Születés

Anna még karácsony előtt, a helyi karácsonyi vásár kacsahalászatán nyert egy kínai műanyag orvos-szettet, amit mostanában Andrison tesztel. Andris elnyúlik a kanapén, Anna kipróbál rajta minden eszközt (igen, a doktor néni még körmöt is vág), majd átnyújtja a cédulát, amire nekem kellett ráírnom írott betűkkel, hogy "Látogassa meg Annát. Dr. Ozsvárt", utóbbi a rendelvény aláírása.
Ma én is bevonódtam a játékba, ráadásul komoly szerepet osztottak rám: meg kellett szülnöm Andriskát, méghozzá így: elterültem a kanapén, rajtam meg Andris a piros takaróval letakarva. Majd megjelent Anna, kezében egy ollóval, nagyokat csattintva felvágta a hasamat félrehúzta a takarót, és már meg is született Andris. Ekkor már csak az összevarrás volt hátra, amit Anna kissé elnagyolt mozdulatokkal mutatott be, én pedig ekkor már úgy nevettem, hogy a könnyeim folytak. Az újszülöttet annak rendje és módja szerint megvizsgálták (és levágták a körmét, úgy látszik Annánál ez az alapszolgáltatás része), majd megkaptam én is a "Látogassa meg Annát. Dr. Ozsvárt" cetlit, és mint aki jól végezte dolgát, mehettem páccal újrakenni a sütőben illatozó csirkeszárnyakat.

1 megjegyzés:

  1. Tisztára, mint anno az Uzsokiban :-) csak sült csirke nem volt :-)
    Kati nagyi

    VálaszTörlés