2014. március 23., vasárnap

Hétvége

Tegnap mamás nap Barnussal: elmentünk az innen kb. 60 km-re, már Franciaországban található Amneville-be és kipróbáltuk a Snowparkot, vagyis a fedett sípályát. Csak annyit mondok, ritkán fáztam ennyire síelés közben, pedig ez volt azt hiszem a 37. szezonom:) Kárpótolt érte, hogy Barnus elképesztően élvezte az egészet, az amúgy szuper pizzázás után úgy rohant vissza, hogy már kávézni sem volt időm, a végén is csak azért tudtam elrángatni, mert a hazafelé útra beígértem neki némi decathlonozást is:) Állandóan variált, hogy ki menjen elől, versenyeket talált ki, nagyon édes volt.

Ma pedig délelőtt elindultunk kipróbálni Andris új, váltós bringáját. Azt, hogy 5 fok van, sajnos csak akkor észleltük, amikor már a Coque mögött jártunk. Ennek megfelelően hamar haza is jöttünk, lilára fagyva. Délután leckeírás..., vendégeskedés.






(Andris üzenő- és leckefüzete...)

2 megjegyzés:

  1. Leesett az állam... Gyönyörű.

    VálaszTörlés
  2. A leckefüzet?:) Én igazság szerint épp a kissé átláthatatlan mivolta miatt tettem be, de akkor jó, lehet, hogy a fiúknál vannak fokozatok, és ez gyönyörűnek számít???:)

    VálaszTörlés