2012. február 6., hétfő

Jó lenne...

...most otthon lenni, ebben a nagy hóban, és a konyhából figyelni, ahogyan a cinkék, meggyvágók és galambok lökdösődnek az etetőben... Szerencsére anyukám és apósom töltögetik a madáretetőt, úgyhogy nem fognak elszokni tőlünk. Jövő vasárnap repülünk haza, remélem, kitart addig a fehérség is. 

Addig még lesz farsang is. Andris bandita lesz (most végre mehet a pisztoly, a Bimbóban ugye nem volt szabad - én nagyon örültem neki, most aztán a harmadikat vesszük (illetve veszik a hátam mögött, mert én továbbra sem vagyok oda ettől...), mert mindig eltörik, stb. Barnus indián, szuper jelmeze lesz. Anna pedig - hát ő is indián:) Pedig igazán szívesen láttam volna valami lányos dologban, de ő még attól is elzárkózott, hogy indián lány legyen:) Szóval Anna indián fiú lesz, ugyanolyan ruhában, mint Barnus, és persze aranyos nagyon, meg valahol imádom benne ezt a fiússágát (a lányossága mellett, mert tegnap este nem csak a hajába kellett masnit kötnöm, hanem két ujjára is, gyűrű gyanánt...). 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése