2012. március 25., vasárnap

Mamanapok_2012

Elöljáróban egy kis mai Anna: ebéd közben arról beszélgetünk, hogy neki már a második foga is mozog, Andrisnak meg még nem esett ki egy sem. Anna tudja is, mi a különbség oka: nekem azért esik ki hamarabb a fogam, mert én keltem ki először a pocakodból.

A cím: Ozsi öt napra Spanyolországba távozott konferenciára. Én meg végül egyedül maradtam itt a gyerekekkel, amit annyiban bánok, hogy tudom, mennyire szeretett volna kijönni a Mama, annyiból viszont nem, hogy jó lesz öt nap intenzív együttlét a gyerekekkel. Úgy lesz, hogy holnap, a hosszú napjukon rendesen dolgozom, illetve délután hamarabb eljövök franciáról, a másik három napon pedig csak délelőtt leszek bent, délutánra szabadságot veszek ki, illetve otthonról dolgozom majd (éjjel:) Én viszem majd őket minden reggel oviba/iskolába, én megyek értük minden délben, én főzök nekik ebédet minden nap, én viszem Barnust vívásra, én viszem az ikreket táncra. Nagyon-nagyon jó, hogy egy pár napra újra nappali anyukájuk is leszek, nem csak esti.

Igazán mindent megtesznek azért, hogy ennek ennyire örüljek. Borzasztó édesek voltak egész nap, bár persze a két poszttal korábban emlegetett egymás nyúzása azért nem maradt el teljesen. De voltunk játszótéren délelőtt, délben is sikerült megfőzni mellettük az ebédet (Andris önként és dalolva megterített:), délután pedig ismét jót piknikeztünk az immáron szokásos hétvégi bandánkkal, az Echternach melletti kis tó partján. Aztán haza, mindenki a kádba, vacsora, Barnussal olvasás, a kicsik filmet néztek, aztán mese könyvből, mese fejből (amikor kicsi koromban a mamáékkal hálókocsiztam Horvátországban:))), éneklés, most meg mindenki horkol.

Barnus azt mondta délután: az igaz, hogy nagyon hiányzik a papika (akit ezúton is szeretettel üdvözlünk, és még annyit üzenek, hogy Andris ma mindenkinek elmondta, hogy playmobilt kap majd a papikától:), de azért veled is nagyon jó.


1 megjegyzés:

  1. köszönöm!!! sziasztok, hiányoztok, vigyázzatok magatokra!
    puszi

    VálaszTörlés