2012. január 24., kedd

5




4 megjegyzés:

  1. Látom, te előbb írtad a bejegyzést, de esküszöm, nem néztem meg, és sikerült ugyanazt a címet adnunk! Puszi az ötéveseknek, csomószor emlegettük őket. Idén nekünk is két tortánk volt, pedig Hanó nem is ikrek:D

    VálaszTörlés
  2. Nem, én írtam később:) És őszintén szólva direkt adtam ugyanazt a címet. De nem baj, ugye? Ráadásul Mimi blogjában viccesen nézett ki a linkek között a két 5-ös szám egymás fölött:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tényleg jól nézett ki!!!!!
      az ötévesekről jut eszembe, hogy tegnap volt Hanga státuszvizsgálata a védőnőnél, és épp 112 centinek mérték és 17 kilónak. ez majdnem egy kilóval több, mint amit itthon mérünk. Nade még így is megkaptuk, hogy a "percentilis" érték alatt van a kilói számával, a magasságával meg felette. hát röhögnöm kell. tökre úgy néz ki, mint egy normális ötéves...
      és megjegyzem, ti sem stimmeltek a percentilisben:D!!!

      Törlés
    2. Még az a szerencse, hogy ez itt láthatólag senkit sem izgat:) Amúgy a tegnapi nap megkoronázásaként Andris úgy lábon harapta Annát (aki valamit elvett/nem akart visszaadni, ki tudja), hogy komolyan gondolkoztam rajta, nem kellene-e bevinni megmutatni. Mára két hatalmas véraláfutásos hurka lett az Anna-vádlin... Nesze neked harmonikus szülinap:(( Holnap viszont zsúr:)

      Törlés